La nova generació

La nova generació i ubicació

El pessebrisme de Sant Joan Despí té molta empenta i tot i que l’estoc de l’església ha causat pèrdues sentimentals irreparables hem tornat a agafar volada i tornem a estar en marxa.

Des de 2012 exposem al local de l’Escola  i des de 2013 hem tornat a fer pessebre monumental.

L’escola està en marxa i cada dijous ens reunim al local per treballar junts. Hem iniciat un grup de figuraires i estem assajant altres maneres de fer pessebre a part de treballar amb el guix.

Cada any per les festes de Nadal obrim l’exposició.

Formem part intrínseca de l’entramat social de la ciutat de Sant Joan Despí i col·laborem activament amb les seves Institucions.

Hores d’ara, una nova generació està treballant de valent: Carme Juncà. Gwendolyne Frias, Àngels Pedrerol, Núria Pedrerol, Felix Casero amb els veterans Silvi Margarit, Gilbert Arnau, Antoni Margarit, Jordi Cabanillas i Salvador Oller, però n’hi ha d’altres, més antics o més nous que en aquest moments no poden dedicar-s’hi per diverses raons, però que estan llestos per fer-ho tant bon punt puguin.